Datorren ekainaren 29an, 13: 00etatik 14: 00etara, lehen aldiz, online eztabaida egingo da maila oso altuko zazpi hizlarik osatutako talde baten artean, hainbat herrialde, diziplina eta abarretakoak, Hezkuntza Dialogikoa egungo Gizarte Dialogikoari egiten ari zaion ekarpen garrantzitsuei buruz hitz egiteko.

Hizlarien artean honako hauek nabarmenduko ditugu: Jo Lampert, gizarteratze eta prestakuntza irakaslea eta Commonwealth eta estatuak lagundutako irakaskuntzarako NEXUS bide alternatiboaren zuzendaria. Nexus komunitatearekin konprometitutako irakasleen prestakuntza-programa bat da, Victoriako metropoliko, eskualdeko eta landa-eremuko bigarren mailako eskoletarako kulturalki anitzak eta kalitate handikoak diren irakasleak prestatzeko diseinatua.

Rupert Wegerif, Hezkuntzako katedraduna, bere ikerketaren ardatza Interneteko aroaren testuinguruan elkarrizketarako hezkuntza da. Hezkuntzaren teoria dialogiko orokor bat lantzen aritu da, ikasgeletan elkarrizketarako irakaskuntza eta elkarrizketaren bidez irakasteko moduei buruzko ikerketak egiteaz eta ‘elkarrekin ikasten ikasteko’ online gaitasun konplexua irakasteaz gain. Neil Mercer eta Louis Majorrekin batera argitaratu dute The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education liburua.
Roseli Rodrigues De Mello, Pedagoga, Magíster eta Hezkuntzako Doktorea UFSCar. Didaktikarekin, Feminismo Dialogikoarekin eta Indarkeriaren Prebentzioarekin lotutako diziplinak irakasten ditu Pedagogiako karreran. Hezkuntza-sistemetan indarkeria prebenitzeari buruzko hedapen-proiektuak garatzen ditu; ikaskuntza-komunitateak; hezitzaileen prestakuntza; literatura-solasaldi dialogikoak.

Alfonso Rodrigez Oramas Mexico Natura instituturako kanpo-aholkularia da. CREA ikertzaileen sareko kide izan zen. Ikaskuntza-komunitateak Mexikoko eta Latinoamerikako eskoletara transferitzen lan egin zuen 2016az geroztik. Gainera, Amerikako kontinentean arrakasta izan duten hezkuntza-jarduerek gizartean duten eraginari buruzko ikerketa egin du.

Rocío García Carrión Ikerbasque Research Fellow da Deustuko Unibertsitatean. Marie Curie ikerlaria izan da Cambridgeko Unibertsitatean. Harvard eta Cambridge unibertsitateetan egonaldiak egin ditu; Europako Esparru Programako ikerketa-proiektuetan parte hartu du, INCLUD-ED (FP6) eta ChiPE (FP7) nabarmentzen dira. Gaur egun, Hezkuntza Ikerketako Diziplina Anitzeko Elkarteko (AMIE) presidentea, eta World Educational Research Associationeko (WERA) Kontseiluko kidea da. WERA-IRN OvercomInSchool-en Nazioarteko Ikerketa Sarearen buru da, ikaskuntza-eskoletan eta -komunitateetan desberdintasunak gainditzean zentratua.

Parte-hartzaileen zerrenda osatzeko badira ere Ababakar Thiakh, Senegalgo kultur bitartekaria eta Kyung Hi Kim, Koreako Errepublikako Kyungnam Universityko irakaslea.

Eztabaidan parte hartzea librea da eta galderak egin daitezke, honako formulario honetan erregistratu ondoren: https://forms.office.com/e/BeRQBUQivX  eta formulario berean esaten den bezala, eztabaidak zientziaren arau etikoei jarraituko die, adierazpen sexista, arrazista edo gizakien aurkako beste edozein adierazpen iraingarri alde batera utzita.

Egilea: Luisa Maria Puertas