EduCaixaTalks-ek, datorren asteazkenean, urtarrilaren 26an, 18:30ean, topaketa bat antolatu du irakurmena hobetzeko estrategiei buruz, izenburu hau duena: Zer ematen dute irakurketa-proiektuei buruzko ebidentziek?. Nola jakin inplementatutako irakurketa-proiektuaren eraginkortasuna? Zer estrategiak hobetzen dute irakurmena?.

Webinarrean, irakurmena hobetzeko estrategiak bi ikuspegitatik bideratuko dira: irakaslearen ikuspuntutik eta adituen ikuspuntutik, eta komunitate osoa gonbidatuta dago elkarrizketa horretara.

Ceutako Mare Nostrum zentroan eta L’Horitzó eskolan egiten ari diren esku-hartzearen bidez, praktikak ekartzen dituen ebidentziak aztertuko dira, bai eta irakurritakoa ulertzera bideratutako proiektuei aurre egitean ikastetxeek izaten dituzten oztopoak ere.

Hizlariak honako hauek izango dira:
Rocío García-Carrión Ikerbasqueko eta Ramón y Cajal-eko ikertzailea da, eta Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko kidea. Haren ikerketa-eremua zabala da: ikaskuntza dialogikoko inguruneak, ikaskuntza-komunitateak, talde kalteberak eta familien eta komunitatearen parte-hartzea.
Anabel Ramón CEIP Mare Nostrum (Ceuta) ikastetxeko ikasketa-burua da. Lizentziaduna da Psikopedagogian, Hezkuntza Berezian eta Entzumena eta Hizkuntzan diplomaduna, eta maistra bokazioz.
• Marc Oliveras L’Horitzó eskolako zuzendari nagusia da. Doktorea da Ekonomia eta Enpresan, Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua, eta MBA ESADE-n eta Business Intelligence & Big Data masterra UOC-erako.

Topaketan parte hartzeko matrikula doakoa da, eta ezinbestekoa da esteka jaso ahal izateko; informazio guztia hasieran eman dizuegun estekan dago.

Egilea: Luisa Maria Puertas